Cedulka Pohoda "Štěstí je milovat, tvořit, pečovat o někoho. Štěstí je asi v tom, když člověk může rozdávat sám sebe a přispět alespoň nepatrně k zlepšení světa." 
Jaromíra Kolářová

Pohoda slide 8

Vážení,

vzhedem k aktuální situaci s COVID-19 jsem v domově v rámci ochrany zasměstnanců a klientů zavedli tato opatření.

1) Dle nařízení vlády je zákaz návštěv, dále jsem zakázali vstup i všem dalším osobám s vyjímkou: lékařů, coronera, pohřební služby, u klient v terminálním stádiu má přástup rodina po přijetí několika opatření, a lidí řešící havarjní služby. 

2) Dle nařízení vlády mají klienti zákaz vycházet ze zařízení.

3) Dle nařízení vlády se klienti nemají shromažovat ani v jídleně, proto jsou klienti po celý den na pokojích,  s vyjímkou projití po chodbách zařízení. Neprobíhají volnočasové aktivity v zařízení. 

4) Je snížený počet zaměstnanců v zařízení na službě - počet pracovníků v přímé péči je na nezbytném počtu, pracovnící provozu jsou částečně převedeni na homeoffice, kdy se střídají v zařízení jednotlivě pro zajištění potřebných aktuálních adminstrativních a finančních záležitostí spojených s provozem, pracovník údržby se zdržuje především na zahradě, pracovnice úklidu jsou naopak nezbytené v provozu z důvodů zvýšené dezinfekce, pracovnice kuchyně funguje v běžném režimu se zvýšenými hygienickými opatřeními. Snížením počtu chceme zabránit, abychom se co nejméně potkávali. Vše však funguje efektivně a pružně, jen jsou některé služby omezené.  Péče o klienty probíhá zatím kromě volnočasových aktivit dle běžného režimu. 

5) Zvýšená dezinfekce prostorů a ploch, především tam, kde se my pracovníci "potkáváme rukama". (madla, klidky, vypínače, baterie, WC, sprchy apod.)

6) Neevideujeme docházku pomocí docházkové čtečky otiskem, neevidujeme úkony péče na tabletech.

7) Všichni zaměsntnaci jsou povinni používat ochrannou roušku po celou dobu pracovního výkonu, dbát maximálně hygieny.

8) Rodiny, které donášejí svým blízkým minerálky a různé pochutiny, zazvoní, sdělí komu co přinesli, tašku odloží na lavičku, personál ihned vše obstará.

9) Pokud chcete komunikovat se svými blízkými, kteří nemají mobil, kontaktujte mobil na seterně. Pracovníci Vás spojí. 

10)Mají-li rodinní příslušníci nějaký dotaz, ať kontaktují ředitelku, nebo sociální pracovnici.

11) V případě, že v případě, že by se u zaměstnanců objevily příznaky (teplota nad 38 ºC, dušnost, suchý kašel, bolesti kloubů, průjema další), mají povinnost oznámit  tuto situaci řediteli, zůstat doma,kontaktovat svého ošetřujícího lékaře, který bude organizovat další poskytování zdravotní péče ve spolupráci krajskou hygienickou stanicí.

12)Dle instrukcí z MPSV : U klientů v pobytových službách sociální péče provádíme pravidelné měření teploty v odpoledních hodinách. V případě, že dojde ke zvýšení teploty nad 38 º C a objeví se další příznaky, ihned kontaktujeme tísňovou linku 112 a vyčkáme na další instrukce. Operátoři této linky zprostředkují i kontakt na příslušnou krajskou hygienickou stanici.

13) O změnách zdravotního stavu budou rodinní příslušníci vždy informováni.

14) Zaměstnanci dostali ochranné pomůcky i pro použití mimo práci, tak aby se mohli chrátnit i např. na nákupech,

15) Žadatelům o umístění podáme info telefonicky 731 177 475 , nebo e-mialem:  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

16) Žadatelům o zaměstnání poskytneme informace e-mailem:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo  teL. 604 284 405.17)

17)veškerou poštu a důchod přebírá sociální pracovnice nebo jiný pověřený pracovník,
18)vyšetření a kontroly klientů u lékařů jsou odloženy, o nových termínech budou informováni
19)možnost zajištění nákupu potravin či jiných nezbytností (pokud si nákupklient přeje, nahlasí tuto skutečnost kterémukoliv pracovníkovi, nákupy budou zajištěny vždy v úterky, kdy probíhá hromadný nákup),

 

Máte-li v okolí někoho , kdo by nám  poskytnul roušky nebo respirátory, budeme rádi za pomoc. Roušky a dezinfekci zatím máme, respirátory žádné, nejsou vůbec nikde k dispozici.

Perosnál je v současné době v plněm stavu, tak nám držte palce, ať to vydrží, co nejdéle!!

 

Dne 18.3.2020.

B.Vítězslava Lojková

ředitelka

 

Novinky z domova

Jako v bavlnce s Výborem dobré vůle Nadací Olgy Havlové
„Jako v bavlnce“ díky Výboru dobré vůle Nadaci Olgy Havlové Imobilní klienti našeho domova se mohou díky podpoře Výboru dobré... Více ...
pátek 11. září 2020 7:15
Aktuality 2020
Datum zveřejněníNázev  14.02.2020 Děkujeme dárcům 2019  06.03.2020 Zákaz návštěv  18.03.2020 Opatření v domově... Více ...
čtvrtek 5. duben 2018 5:56
Projekty 2020
  ZdrojNázevÚčel použitíVýše dotace Moravskoslezský kraj Program na podporu financování běžných výdajů souvisejících s... Více ...
čtvrtek 5. duben 2018 4:34